Idag firar vi lite extra


Nu har Pyramiden(s)topp fått över 20 000 besökare och det är vi jätteglada för.

Under 2012 har vi tänkt göra lite förändringar. Vi söker bl a en webbredaktör och fler skribenter med erfarenhet från området.

Vi vill önskar er alla en trevlig helg och en glad påsk!

One thought on “Idag firar vi lite extra

  1. Har läst några av dina inlägg, eller snarare slösat bort min tid på att läsa dina totalt LÖGNAKTIGA, tragiska och bittra inlägg. Jag var själv en MK konsult i många år, men jag valde att sluta för att jag var för jävla lat att plocka upp luren och ringa mina kunder som hela tiden SJÄLVA hörde av sig till mig för de ville ha nya produkter. Jag gjorde inte det som krävs av en människa OAVSETT vilken typ av EGET FÖRETAG man bedriver, (JA, VILL MAN VARA EGEN FÖRETAGARE FÅR MAN JOBBA MED BL.A. NETWORKING). Jag föredrar hellre att sitta på mitt feta arsle och få min fasta lön oavsett hur jag presterar. Låter som att du är också så, men skillnaden mellan oss är att jag såg möjligheten för kvinnor att verkligen berika sina och andras liv, så jag har flera gånger, och kommer så länge jag andas, att rekommendera drivna människor, eller de som vill ha en ändring i sitt liv att satsa på MK. Det finns INGEN annan marknadsplan i HELA VÄRLDEN som ger vinst till företaget, den som jobbar, och till kunderna SAMTIDIGT.

    Så istället för att vara bitter för att du inte lyckades, eller orkade eller whatever your reason, smutskasta inte ett företag som har ändrat miljontals kvinnors liv i hela världen.

    Lycka till med ditt tragiska liv, jag tycker synd om dig för att du har lagt ner din tid och energi på att skapa denna sida, och skriva alla dessa inlägg, och jag tycker ännu mera synd om mig själv för att jag 1) är lika tragisk som dig när jag sitter och läser alla dessa inlägg och kommentarer,
    2) för att jag var så lat och inte satsade på MK när det var så mycket pengar att tjäna på det. Hade kunnat anlita en advokat med de pengarna för att stämma dig för förtal!!! Förstår inte att Lesley Cosmetics inte har stämt dig tidigare???

    Det är verkligen synd om de kvinnor som inte får chansen att börja med detta.

Kommentera

